Elektronický
Docházkový systém VEMA
Elektronický docházkový systém VEMA je moderním nástrojem pro evidenci docházky zaměstnanců. Technická zařízení evidují příchody a odchody zaměstnanců, intranetová aplikace Docházka pak v souladu s platnou legislativou data sbírá, zpracovává a eviduje. Výsledné údaje lze následně zpracovávat přímo v aplikaci VEMA Mzdy. Docházkový systém lze však používat i samostatně.
Docházkový systém dříve či později potřebuje každá firma. Vyřešte kontrolu docházky snadno a efektivně pomocí elektronického docházkového systému.
Potřebujete sledovat příchody a odchody zaměstnanců?
Chcete mít přehled, kolik času stráví v práci?
Každá firma dříve či později řeší kontrolu docházky. Kvalitní kontrolní systém umožňuje lépe sledovat efektivitu a produktivitu práce, také pomůže se správným řešením mezd. Časy, kdy firmy zapisovaly příchody a odchody do knihy nebo používaly „píchačky“, jsou dávno minulostí. Díky moderním technologiím můžete docházkový systém vyřešit mnohem snadněji.
Výhody elektronického
Docházkového systému VEMA
Šetří čas
Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky.
Šetří peníze
Kvalitní a přesná evidence docházky umožňuje snížit mzdové náklady.
Je efektivní
Máte vždy k dispozici přesné údaje o docházce zaměstnanců.
Kontrola v reálném čase
Možnost v reálném čase kontrolovat, kteří zaměstnanci jsou právě na pracovišti.
Podklady pro mzdy
Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky.
Virtuální řešení
Varianta virtuálního řešení umožňuje umístění přímo v počítačích pracovníků.
Jak funguje elektronický
systém kontroly docházky
Technologie jdou neustále dopředu a možností je celá řada. Vždy záleží na tom, co přesně konkrétní firma potřebuje řešit. Chcete pouze podklady pro přípravu mezd? Pak si vystačíte s terminálem a čipovými kartami. Vlastníte přísně střežený provoz? Evidenci docházky lze propojit s bezpečnostními prvky.
Docházkový systém nejčastěji realizujeme právě formou čipových karet. Zaměstnanec se při příchodu/odchodu registruje kartičkou u terminálu. Nabízíme ale také plně virtuální řešení. Terminál je v takovém případě nainstalovaný přímo v počítačích pracovníků. Na terminálu lze nastavit až 10 tlačítek pro různé situace (například dovolená, služební cesta, přestávka na oběd a další).
Proč využívat
Systémy VEMA k řízení lidských zdrojů
Oblast řízení lidských zdrojů řešíme komplexně. Kromě elektronického docházkového systému nabízíme také řešení mezd, benefitů či personální systémy.