Docházkový systém

Evidence docházky snadno a efektivně

Docházkový systém

Elektronický

Docházkový systém VEMA

Elektronický docházkový systém VEMA je moderním nástrojem pro evidenci docházky zaměstnanců. Technická zařízení evidují příchody a odchody zaměstnanců, intranetová aplikace Docházka pak v souladu s platnou legislativou data sbírá, zpracovává a eviduje. Výsledné údaje lze následně zpracovávat přímo v aplikaci VEMA Mzdy. Docházkový systém lze však používat i samostatně.

Docházkový systém dříve či později potřebuje každá firma. Vyřešte kontrolu docházky snadno a efektivně pomocí elektronického docházkového systému.

Potřebujete sledovat příchody a odchody zaměstnanců?
Chcete mít přehled, kolik času stráví v práci?

Každá firma dříve či později řeší kontrolu docházky. Kvalitní kontrolní systém umožňuje lépe sledovat efektivitu a produktivitu práce, také pomůže se správným řešením mezd. Časy, kdy firmy zapisovaly příchody a odchody do knihy nebo používaly „píchačky“, jsou dávno minulostí. Díky moderním technologiím můžete docházkový systém vyřešit mnohem snadněji.

Image

Výhody elektronického

Docházkového systému VEMA

Šetří čas

Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky.

Šetří peníze

Kvalitní a přesná evidence docházky umožňuje snížit mzdové náklady.

Je efektivní

Máte vždy k dispozici přesné údaje o docházce zaměstnanců.

Kontrola v reálném čase

Možnost v reálném čase kontrolovat, kteří zaměstnanci jsou právě na pracovišti.

Podklady pro mzdy

Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky.

Virtuální řešení

Varianta virtuálního řešení umožňuje umístění přímo v počítačích pracovníků.

Jak funguje elektronický

systém kontroly docházky

Technologie jdou neustále dopředu a možností je celá řada. Vždy záleží na tom, co přesně konkrétní firma potřebuje řešit. Chcete pouze podklady pro přípravu mezd? Pak si vystačíte s terminálem a čipovými kartami. Vlastníte přísně střežený provoz? Evidenci docházky lze propojit s bezpečnostními prvky.

Docházkový systém nejčastěji realizujeme právě formou čipových karet. Zaměstnanec se při příchodu/odchodu registruje kartičkou u terminálu. Nabízíme ale také plně virtuální řešení. Terminál je v takovém případě nainstalovaný přímo v počítačích pracovníků. Na terminálu lze nastavit až 10 tlačítek pro různé situace (například dovolená, služební cesta, přestávka na oběd a další).

Proč využívat

Systémy VEMA k řízení lidských zdrojů

01Komplexní řešení HR a mezd

Oblast řízení lidských zdrojů řešíme komplexně. Kromě elektronického docházkového systému nabízíme také řešení mezd, benefitů či personální systémy.

Image

Chcete více informací?

Vyplňte nezávazně formulář a my se vám ozveme

Image

Radek Beránek

konzultant VEMA

Tel.: +420 736 753 734
E-mail:

Společnost Softbit software s.r.o. Rychnov nad Kněžnou, IČO: 27473716 prohlašuje, že bude osobní údaje vyplněné v poptávkovém formuláři zpracovávat pouze za účelem vyhotovení obchodní nabídky a pro zajištění služeb souvisejících s charakterem poptávky. Tyto údaje nebudou předávány třetím osobám a společnost je bude chránit v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 o ochraně osobních údajů.

SOFTbit software s.r.o.

Zaměřujeme se na vývoj a distribuci vlastních ekonomických a informačních systémů. Zajišťujeme plnou servisní podporu našich zákazníků k dodanému software. Umíme vymyslet řešení speciálně i pro Vás...

Proč zvolit naši společnost

Rychlý kontakt

Softbit Software s.r.o.
Nad Dubinkou 1634, 516 01 Rychnov n. Kn.
Tel.: 736 753 734, E-mail:
Po - Pá: 8-12 / 13-16