![Docházkový systém](/images/layout/dochazkovy-system-1.jpg)
Elektronický
Docházkový systém VEMA
Elektronický docházkový systém VEMA je moderním nástrojem pro evidenci docházky zaměstnanců. Technická zařízení evidují příchody a odchody zaměstnanců, intranetová aplikace Docházka pak v souladu s platnou legislativou data sbírá, zpracovává a eviduje. Výsledné údaje lze následně zpracovávat přímo v aplikaci VEMA Mzdy. Docházkový systém lze však používat i samostatně.
Docházkový systém dříve či později potřebuje každá firma. Vyřešte kontrolu docházky snadno a efektivně pomocí elektronického docházkového systému.
Potřebujete sledovat příchody a odchody zaměstnanců?
Chcete mít přehled, kolik času stráví v práci?
Každá firma dříve či později řeší kontrolu docházky. Kvalitní kontrolní systém umožňuje lépe sledovat efektivitu a produktivitu práce, také pomůže se správným řešením mezd. Časy, kdy firmy zapisovaly příchody a odchody do knihy nebo používaly „píchačky“, jsou dávno minulostí. Díky moderním technologiím můžete docházkový systém vyřešit mnohem snadněji.
![Image](/images/layout/terminal.png)
Výhody elektronického
Docházkového systému VEMA
Šetří čas
Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky.
Šetří peníze
Kvalitní a přesná evidence docházky umožňuje snížit mzdové náklady.
Je efektivní
Máte vždy k dispozici přesné údaje o docházce zaměstnanců.
Kontrola v reálném čase
Možnost v reálném čase kontrolovat, kteří zaměstnanci jsou právě na pracovišti.
Podklady pro mzdy
Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky.
Virtuální řešení
Varianta virtuálního řešení umožňuje umístění přímo v počítačích pracovníků.
Jak funguje elektronický
systém kontroly docházky
Technologie jdou neustále dopředu a možností je celá řada. Vždy záleží na tom, co přesně konkrétní firma potřebuje řešit. Chcete pouze podklady pro přípravu mezd? Pak si vystačíte s terminálem a čipovými kartami. Vlastníte přísně střežený provoz? Evidenci docházky lze propojit s bezpečnostními prvky.
Docházkový systém nejčastěji realizujeme právě formou čipových karet. Zaměstnanec se při příchodu/odchodu registruje kartičkou u terminálu. Nabízíme ale také plně virtuální řešení. Terminál je v takovém případě nainstalovaný přímo v počítačích pracovníků. Na terminálu lze nastavit až 10 tlačítek pro různé situace (například dovolená, služební cesta, přestávka na oběd a další).
Proč využívat
Systémy VEMA k řízení lidských zdrojů
Oblast řízení lidských zdrojů řešíme komplexně. Kromě elektronického docházkového systému nabízíme také řešení mezd, benefitů či personální systémy.
![Image](/images/layout/dochazkovy-system-5.jpg)