Služby

O naše klienty se staráme na prvním místě

Seznamte se s našimi službami při

Zavedení informačního systému

Předimplementační analýza

Tým odborníků Vám zpracuje metodickou analýzu zavedení nového informačního systému přesně podle Vašich požadavků, případně navrhne optimální řešení pro Vaši společnost nebo organizaci.

Nastavení systému přesně pro Vás

Celý systém nastavíme přesně podle Vašich požadavků. V případě specifických požadavků jsme připraveni naprogramovat jednotlivé funkcionality systému tak, aby systém splňoval všechna Vaše přání a požadavky. Specifické nastavení softwaru automaticky přenášíme do všech budoucích aktualizací systému.

Odborná instalace softwaru

Odborně vám nainstalujeme náš software a provedeme konfiguraci uživatelských práv včetně nastavení funkcionalit systému podle vašich specifických požadavků.

Převod dat z původního systému

Důležitá data převedeme ze starého systému do nového k datu ostrého startu nového softwaru.

Podrobné zaškolení uživatelů

Při zavádění systému provádíme několikafázové detailní školení všech uživatelů. Prvotní obecné školení provádíme dle konkrétních požadavků přímo u zákazníka, nebo ve školicím středisku naší společnosti.

Podpora při náběhu nového systému

Po ostrém startu nového informačního systému u Vás jsme trvale nablízku všem pracovníkům společnosti. Operativně řešíme všechny provozní požadavky uživatelů, které se projeví po zavedení softwaru. Pomáháme se zpracováním první účetní i mzdové uzávěrky.

Jste již našimi zákazníky informačního systému?

Spolehněte se na naše kvalitní služby po celou dobu provozu

Provádíme školení a servis přímo u Vás, nebo prostřednictvím vzdáleného připojení

Pořádáme pravidelná hromadná tematická školení a on-line semináře

Specifické úpravy softwaru dle Vašich požadavků

Přizpůsobení a návrhy specifických výstupů v grafické a textové podobě

Informujeme Vás o všech novinkách v dodávaném softwaru i v legislativě

Pravidelná servisní podpora

S řadou výhod

Kontrolujeme Vaše data s ohledem na vysokou stabilitu a zabezpečení proti zneužití veškerých uložených informací.

Vyhodnocujeme využívání softwaru ve Vaší společnosti a navrhujeme nové postupy při práci s celým systémem.

Přednostně řešíme havarijní stavy systému nejpozději do 24 hodin od nahlášení havárie.

Pro zákazníky se servisní smlouvou máme připraveny výhodnější cenové podmínky za provádění servisu.

Pravidelně provádíme proškolení Vašich pracovníků na obsluhu softwaru se zaměřením na efektivnější používání systému.

Chcete více informací?

Vyplňte nezávazně formulář a my se vám ozveme

Image

Radek Beránek

konzultant VEMA

Tel.: +420 736 753 734
E-mail:

Společnost Softbit software s.r.o. Rychnov nad Kněžnou, IČO: 27473716 prohlašuje, že bude osobní údaje vyplněné v poptávkovém formuláři zpracovávat pouze za účelem vyhotovení obchodní nabídky a pro zajištění služeb souvisejících s charakterem poptávky. Tyto údaje nebudou předávány třetím osobám a společnost je bude chránit v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 o ochraně osobních údajů.

SOFTbit software s.r.o.

Zaměřujeme se na vývoj a distribuci vlastních ekonomických a informačních systémů. Zajišťujeme plnou servisní podporu našich zákazníků k dodanému software. Umíme vymyslet řešení speciálně i pro Vás...

Proč zvolit naši společnost

Rychlý kontakt

Softbit Software s.r.o.
Nad Dubinkou 1634, 516 01 Rychnov n. Kn.
Tel.: 736 753 734, E-mail:
Po - Pá: 8-12 / 13-16