Seznamte se s našimi službami při
Zavedení informačního systému
Předimplementační analýza
Tým odborníků Vám zpracuje metodickou analýzu zavedení nového informačního systému přesně podle Vašich požadavků, případně navrhne optimální řešení pro Vaši společnost nebo organizaci.
Nastavení systému přesně pro Vás
Celý systém nastavíme přesně podle Vašich požadavků. V případě specifických požadavků jsme připraveni naprogramovat jednotlivé funkcionality systému tak, aby systém splňoval všechna Vaše přání a požadavky. Specifické nastavení softwaru automaticky přenášíme do všech budoucích aktualizací systému.
Odborná instalace softwaru
Odborně vám nainstalujeme náš software a provedeme konfiguraci uživatelských práv včetně nastavení funkcionalit systému podle vašich specifických požadavků.
Převod dat z původního systému
Důležitá data převedeme ze starého systému do nového k datu ostrého startu nového softwaru.
Podrobné zaškolení uživatelů
Při zavádění systému provádíme několikafázové detailní školení všech uživatelů. Prvotní obecné školení provádíme dle konkrétních požadavků přímo u zákazníka, nebo ve školicím středisku naší společnosti.
Podpora při náběhu nového systému
Po ostrém startu nového informačního systému u Vás jsme trvale nablízku všem pracovníkům společnosti. Operativně řešíme všechny provozní požadavky uživatelů, které se projeví po zavedení softwaru. Pomáháme se zpracováním první účetní i mzdové uzávěrky.
Jste již našimi zákazníky informačního systému?
Spolehněte se na naše kvalitní služby po celou dobu provozu
Provádíme školení a servis přímo u Vás, nebo prostřednictvím vzdáleného připojení
Pořádáme pravidelná hromadná tematická školení a on-line semináře
Specifické úpravy softwaru dle Vašich požadavků
Přizpůsobení a návrhy specifických výstupů v grafické a textové podobě
Informujeme Vás o všech novinkách v dodávaném softwaru i v legislativě
Pravidelná servisní podpora
S řadou výhod
Kontrolujeme Vaše data s ohledem na vysokou stabilitu a zabezpečení proti zneužití veškerých uložených informací.
Vyhodnocujeme využívání softwaru ve Vaší společnosti a navrhujeme nové postupy při práci s celým systémem.
Přednostně řešíme havarijní stavy systému nejpozději do 24 hodin od nahlášení havárie.
Pro zákazníky se servisní smlouvou máme připraveny výhodnější cenové podmínky za provádění servisu.
Pravidelně provádíme proškolení Vašich pracovníků na obsluhu softwaru se zaměřením na efektivnější používání systému.